Onze laatste dag in Joburg hebben we goed gevierd. Eerst de hele dag in central rondgelopen, precies wat de lonely planet zegt vooral niet doen, doen wij vooral wel. Lekker rugzakje achterop de rug dus, beetje rondlopen zonder te weten waarheen of waar we zijn, en lokaal eten proberen! Hapje van de dag; ossenhoofd. Overheerlijk, en kregen een hoop respect van de mensen dat we het aten haha. Voor de mensen die het niet geloven, het bewijs komt op FB! 's avonds concert van Alex, saaaaai Mozart enzo, maar daarna party hardy en eindelijk dumi gezien. Supergezellig weer, want we hadden Diederik aangewezen als bob dus wij konden lekkr ons gang gaan!
Volgende dag richting swaziland gereden, via Middelburg want daar was een Ndebele cultural village. leuk, dachten we. Dus niet, stelde niks voor.. En daarbij ben ik ook nog van een rots gegleden toen ik pootje wilde baden in de rivier en lag mn hele kont open haha. Uiteindelijk in Ermelo beland waar we voor het eerst onze tent hebben uitgeprobeerd. Lekker knus met zn vieren tegen elkaar aan!
In Swaziland naar Ezulwini gegaan, waar we hebben gehiked (6uur lang!!!!) en jaja naar de KERK geweest! Helaas zijn we nog niet gesaved, maar we hebben goed ons best gedaan want de volgende dag gingen we naar het kruger en hebben we bijna alle big 5's gezien!
Door naar Graskop, naar onze eerste couchsurfer, Andre! Onwijs chille kerel, regelt echt alles voor ons we worden hier echt als speciale gasten behandeld :) Gister goed dronken geworden met hun waardoor we de hike vandaag hebben gemist maar wel de panoramaroute gedaan waar we heeeeel veel mazzel mee hadden want gister veel regen en nu alleen maar zon!!
Kort maar krachtig! :)
jij en naar de kerk! was het een echte afrikaanse dienst? ik heb nog geen ossenhoofd op de foto's gezien, komt die nog? Wel stoer trouwens om dat te proberen! En die foto van die auto is ook geweldig trouwens. Jullie zitten zeker als sardientjes in een blikkie of valt dat mee ;)
BeantwoordenVerwijderenxxx